2011. november 21., hétfő

Adventi koszorúk pirosban

Adventi koszorú témában bőven lehetne posztolni, sőt, lehet, hogy egy önálló blog kereteit is bőven kimerítené. A héten különféle színű és stílusú adventi koszorúkat szeretnék bemutatni Nektek, amolyan best of válogatás jelleggel. Remélem találtok benne olyat, ami elindítja a fantáziátokat és vasárnapig elkészül a mű, ugyanis, akkor kell majd az első gyertyát gyújtani.


Bőségesen díszített, egyedi vesszőfonatos koszorú teamécsesekkel a Klein Virágtól


Egy egyszerűbb megoldás német precizitással Valentins-től


Apró tobozokból (Meridianum vagy éger vagy Murii fej) a Nők Lapja Cafe-n leírással


Piros-fehér mázas mézeskalácsok fehér szalagokkal, hát nem édes?
Itt találtam.


És a végére egy saját termés: igaz nem piros, hanem inkább bordó. Dulmina tündérkonyhájából vettem az ötletet: egy dróttal összedrótoztam a tobozokat és felváltva kívülre és belülre hajtogattam őket, majd ráraktam egy tálcára az egészet és izlandi mohával, szárított almaszeletekkel, gömbökkel díszítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése