2011. november 25., péntek

Keretek között

A mai bejegyzésbe olyan koszorúkat válogattam, ahol az alap valamilyen kerettel beborított. Ez így egy kicsit furán hangzik, beszéljenek helyettem a képek!

A szalma koszorúalap köré egy arany színű hullámkartonból készült csillag alakú ráma került. A csillag alakot 7 téglalap alakú kartondarab éleinek az  összeragasztásával nyertem. Elhelyeztem a gyertyákat, natúr izlandi mohával kitömtem és ráragasztottam a különféle díszítőelemeket. 
Az ötlet a Praktika magazin 2008-as karácsonyi számából származik. 
További képek az Ajándékozás blogon.


A készítő (én követtem el), a technika és a forrás azonos, csak az alak és a színvilág különbözik az előző képtől. 



Nyírfakéreg keret, rendhagyó forma és téli színek az Egyszerűen Nő blogból. 
Úgy tűnik nem csak nekem tetszett meg nagyon a fenti összeállítás, mert tegnap a Ceffa Virág: Magam készítettem játékában is rábukkantam Vajai Ildikó keze nyomán.


A Ceffa Virág édes kis hóemberes koszorúja szintén nyírfa kéreggel, de egy kicsit másképp.


Fahéj kerítést kapott a Fleurt Virág mohadombos koszorúja.

A Meskán, Krisztinavirág boltjában bukkantam erre a gyönyörű fahéj-csokoládé kompozícióba. Sütiben is jöhet ez az összeállítás :)











1 megjegyzés:

  1. Köszönöm, aranyos Tőled, hogy megemlítettél :))
    Nagyon szép a blogod, rögtön csatlakoztam is hozzád!!!

    VálaszTörlés