2011. november 18., péntek

Csillogó gömbök

Már tavaly is nagyon tetszettek a csupa karácsonyi gömbből álló koszorúk, de elhatároztam, hogy idén én is csinálok egyet. Ehhez keresgéltem ötletadó fotókat a neten és ezekre bukkantam.

Kétféle technikával találkoztam:
  • egy drótot kör alakra hajlítunk és felfűzzük rá a gömböket. Itt fontos, hogy a gömbök akasztóját egyesével ragasztóval rögzítsük a gömbhöz, mert ha függőlegesbe állítjuk a koszorút, akkor kijöhetnek a helyükről illetve időnként ragasztópisztollyal rögzítsük is egymáshoz az egyes darabokat, mert könnyen összecsúsznak.
  • valamilyen koszorúalapra (drót, szalma, hungarocell) először felragasztjuk a nagyobb gömböket körbe is aztán szépen kitöltögetjük az üres helyeket a kisebbekkel.

ez az egyik kedvencem
angol nyelvű leírással innen

szintén angol leírással innen


piros-fehér-ezüst
leírás itt

másik kedvencem ez a pasztell árnyalatú
drótos technika leírással itt, eredeti ötlet Eddie Ross


drótos alapra ragasztós tőle 


izgalmas színösszeállítás innen

egy arany-rózsaszín a híres-neves Martha Stewart-tól

két vad szín a végére: pinkben így elkészítve

és egy lila-pink-rózsaszín 
ha nincs kedved bíbelődni vele, akkor akár meg is vásárolhatod a Butlers-nél


Folyt. köv. egy következő bejegyzésben, ahol majd olyanokat mutatok, amiben nem csak kizárólag karácsonyi gömbök vannak. Ha elkészül az enyém és vállalható lesz, akkor természetesen azt is megmutatom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése